- Strona główna
- Regulamin
Regulamin
§1 INFORMACJE OGÓLNE
- Poniższy regulamin określa zasady sprzedaży przez sklep STAR KIDS należący do firmy Sklep z artykułami dla dzieci „HIPCIO” Beata Pelczar z siedzibą ul. Lwowska 2, 38-400 Krosno.
Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Nr Ew. 8450/2000
NIP - 6841009304
NIP UE - 6841009304
REGON - 370446628 - Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe.
- Serwis internetowy sklepu STAR KIDS funkcjonuje pod adresem https://www.starkids.pl
§2 ZAMÓWIENIA
- Stroną dokonującą zakupów w Sklepie dalej Nabywcą jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma prowadząca działalność gospodarczą. Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie Sklepu jest Firma Sklep z art. dla dzieci „HIPCIO” Beata Pelczar.
- Składanie zamówień w Sklepie odbywa się poprzez dodanie do koszyka interesującego Nabywcę asortymentu. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w momencie otrzymania przez Nabywcę wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia od pracownika Sklepu. Tym samym zostaje zawarta umowa kupna sprzedaży pomiędzy Nabywcą oraz Sklepem.
- Nabywca ma 6 dni od chwili złożenia zamówienia na wpłatę na konto, jeśli wpłata nie zostanie w tym czasie zaksięgowana zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Zgłoszenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia paragonu lub faktury bez konieczności uzyskania podpisu Nabywcy.
- Nie ma możliwości wystawienia duplikatu paragonu fiskalnego. Nabywca w momencie dostawy jest zobowiązany sprawdzić, czy do przesyłki dołączony jest paragon bądź faktura VAT.
- W związku ze sprzedażą detaliczną, istnieje możliwość równoczesnego zakupu produktów w sklepie detalicznym jak i w sklepie internetowym. Firma zobowiązuje się jak najszybciej powiadomić Klienta o dostępności i terminie realizacji zamówienia lub ewentualnego odstąpienia od realizacji zamówienia.
- W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych i braku możliwości kontaktu z Klientem, Firma zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia.
- Jeżeli, po złożeniu przez Klienta zamówienia obejmującego kilka towarów, okaże się, że realizacja części zamówienia nie będzie możliwa w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Firma niezwłocznie poinformuje o tym Klienta na adres poczty elektronicznej (adres e-mail), wskazany w formularzu zamówienia lub pracownik skontaktuje się telefonicznie pod wskazany w formularzu numer telefonu. W takim przypadku Klient może anulować zamówienie w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie lub anulować zamówienie w całości informując o tym Firmę za pośrednictwem poczty elektronicznej. W przypadku, gdy Klient dokonał już zapłaty za zamówiony towar z góry, Firma zwróci Klientowi niezwłocznie zapłaconą cenę lub część, w razie, gdy jej zamówienie zostanie zrealizowane w części. Zwrot płatności nastąpi na wskazany przez Klienta numer konta bankowego w terminie do 7 dni.
- Klient który wybrał formę płatności za pobraniem, ma prawo anulować zamówienie tylko do momentu nadania przez firmę przesyłki.
§3 WYSYŁKA
- Termin realizacji zamówienia zazwyczaj nie przekracza 4 dni roboczych od daty zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne. W tym przypadku termin realizacji może się wydłużyć, wówczas Nabywca zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
- Wysyłki przeprowadzane są za pomocą Poczty Polskiej najpóźniej w czwartym dniu roboczym, po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, a w przypadku przesyłek pobraniowych najpóźniej w drugim dniu roboczym po złożeniu zamówienia.
- Koszt wysyłki pokrywa Nabywca. Koszt wysyłki podawany jest automatycznie podczas dokonywania zamówienia.
- Wysyłkę, nadajemy na adres kupującego podany w formularzu rejestracyjnym. W przypadku innego adresu dostawy, prosimy o informację z dokładnym adresem bezpośrednio po dokonaniu zakupów.
- Fakturę VAT wystawiamy na życzenie Nabywcy. Aby otrzymać fakturę VAT, należy przesłać prośbę o wystawienie faktury VAT na adres mailowy Firmy.
- W przypadku otrzymania przesyłki za pomocą firmy kurierskiej, Nabywca ma obowiązek sprawdzić przesyłkę z zewnątrz oraz zawartość przesyłki pod względem ilościowym i jakościowym w obecności kuriera. Jeśli istnieją jakiekolwiek niezgodności, Nabywca zobowiązany jest spisać protokół szkody w obecności kuriera.
§4 FORMY PŁATNOŚCI
- Przy odbiorze: należność pobiera kurier.
- Przelewem bankowym na konto: 31 1020 2964 0000 6302 0135 6385
W rubryce "tytułem" należy wpisać swoje imię i nazwisko oraz nr zamówienia.
Zakup towaru i zlecenie wysyłki z zapłatą przy odbiorze równoznaczne jest z zawarciem umowy cywilnej. Świadome i bezpodstawne nieodebranie przesyłki w świetle prawa i kodeksu cywilnego jest złamaniem umowy cywilnej i skutkuje zastosowaniem art. 551 KC i wszczęciem postępowania w celu odzyskania należności.
§5 ZWROTY I REKLAMACJE
Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie STAR KIDS należącego do firmy: Sklep z art. Dla dzieci „HIPCIO” Beata Pelczar bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie na adres poczty elektronicznej sklep@starkids.pl w terminie 14 dni od daty odebrania towaru.
Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy.
Zwrot jest możliwy, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym paragonem lub fakturą VAT oraz z informacją o numerze konta na które należy przesłać pieniądze lub informacją o innym towarze w zamian. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego.
W przypadku przesyłki zwrotnej koszt przesyłki pokrywa Kupujący.
Firma nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem, koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Wszelkie reklamacje należy odsyłać po wcześniejszym powiadomieniu pocztą elektroniczną z dokładnym opisem wady. Firma Sklep z art. Dla dzieci „HIPCIO” przyjmuje reklamację wadliwych towarów tylko z dowodem zakupu tj. paragon lub faktura VAT.
Towar należy odsyłać na adres:
Sklep HIPCIO - Beata Pelczar
ul. Lwowska 2, 38-400 Krosno
§6 POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883) informujemy, że podane przez Państwa dane osobowe będą objęte ochroną przed dostępem osób nieupoważnionych.
- Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
- Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
Firma zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu.
W przypadku dokonania zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie umowy, zamówienia i rezerwacje złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy, złożenia zamówienia lub dokonania rezerwacji przez Klienta.